Вход

Логин:
Пароль:

   

Как меньше платить налогов


Экономика и финансы


Разное


Авто


Чем нас травят


Аренда


Работа


Потребителям


Транспорт


Медицина


Наши соседи


Настоящим мужикам


Как выбить долг


Магазины


Водочка


Страхование


Предпринимателям


ДТП


Победи ГАИшника


Пассажирам


Законодательство


Туристам


Мошенники


Адвокаты и юристы


Шарлатаны


Интернет


Будущим арестантам


Только для женщин


Как выполнить решение суда



КАК СДАТЬ АВТОМОБИЛЬ В РЕМОНТ


Проход по ссылкам навигацииВ знании - сила !!! > Архив статей > Статья

19.02.09 |  Победи ГАИшника |  По каким законам нас "казнят" на дороге

Стаття 121. Порушення водіями правил експлуатації транспортних засобів, правил користування ременями безпеки або мотошоломами.


Керування водіями транспортними засобами, що мають несправності гальмової системи або рульового управління, або переобладнаними з порушенням відповідних правил, нормативів і стандартів, або такими, що своєчасно не пройшли державного технічного огляду, - тягне за собою накладення штрафу від одного до двох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Керування водіями транспортними засобами з технічними несправностями, за винятком несправностей, зазначених у частині першій цієї статті, з якими згідно з встановленими правилами експлуатація їх забороняється, - тягне за собою накладення штрафу від 0,5 до одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.

Порушення правил користування ременями безпеки або мотошоломами - тягне за собою попередження або накладення штрафу від 0,2 до 0,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.

Керування водіями транспортними засобами, не зареєстрованими або не перереєстрованими у встановленому порядку, з підробленим номерним знаком, без номерного знаку або з номерним знаком, що не належить цьому засобу чи не відповідає вимогам стандарту, або з умисно прихованим номерним знаком, а так само перевезення водіями транспортних засобів, що працюють у режимі маршрутних таксомоторів або здійснюють міжміські чи міжнародні перевезення пасажирів понад кількість місць для сидіння, визначену у реєстраційних документах на транспортний засіб або передбачену технічною характеристикою транспортного засобу, - тягнуть за собою накладення штрафу від двох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Повторне протягом року вчинення будь-якого з порушень, передбачених частиною четвертою цієї статті, - тягне за собою накладення штрафу від трьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого.

Стаття 126. Керування транспортними засобами особами, які не мають права керування або водіями, які не мають при собі чи не пред'явили для перевірки відповідних документів

Керування транспортними засобами особами, які не мають права керування цими засобами, або передача керування транспортним засобом особі, яка не має права керування, - тягне за собою накладення штрафу від двох до чотирьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Ті самі порушення, що спричинили пошкодження транспортних засобів, вантажів, шляхів, шляхових та інших споруд чи іншого майна, - тягнуть за собою накладення штрафу від чотирьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Керування транспортними засобами водіями, які не мають при собі або не пред'явили чи не передали для перевірки посвідчення, реєстраційних та інших документів, що підтверджують право на керування чи розпорядження транспортним засобом, дорожнього (маршрутного) листа та документів на вантаж, що перевозиться (крім власників транспортних засобів, які використовують їх в індивідуальних некомерційних цілях), талона про проходження державного технічного огляду, а у випадках, передбачених законодавством, страхового поліса про укладання договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, - тягне за собою накладення штрафу від 0,5 до одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.

Керування транспортними засобами або суднами особами, які перебувають у стані сп'яніння

Керування транспортними засобами особами в стані сп'яніння, передача керування транспортним засобом особі, яка перебуває в стані сп'яніння, а так само ухилення осіб, які керують транспортними засобами, від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан сп'яніння, - тягнуть за собою накладення штрафу на водіїв від п'ятнадцяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування всіма видами транспортних засобів на строк від одного до двох років і на інших осіб - накладення штрафу від п'ятнадцяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Повторне протягом року вчинення будь-якого з порушень: керування транспортними засобами особами в стані сп'яніння, ухилення осіб, які керують транспортними засобами, від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан сп'яніння, - тягне за собою накладення штрафу на водіїв від двадцяти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого або позбавлення права керування всіма видами транспортних засобів на строк від двох до трьох років з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого і на інших осіб - накладення штрафу від двадцяти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого.

Самовільне використання транспортних засобів, машин чи механізмів або зберігання транспортних засобів у невстановлених місцях

Самовільне використання з корисливою метою транспортних засобів, машин чи механізмів, що належать підприємствам, установам, організаціям, - тягне за собою накладення штрафу на громадян від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від трьох до чотирьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а на водіїв транспортних засобів - накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування транспортними засобами на строк від трьох до шести місяців.

 

П О С Т А Н О В А

                   від 17 грудня 2008 р. N 1102

                               Київ

 

                         Про затвердження

           Порядку тимчасового затримання та зберігання

         транспортних засобів на спеціальних майданчиках

                            і стоянках

 

     Відповідно до    статті    265-2    Кодексу    України    про адміністративні  правопорушення  (  80732-10  )  Кабінет Міністрів України  п о с т а н о в л я є:

     1. Затвердити Порядок тимчасового  затримання  та  зберігання транспортних  засобів  на  спеціальних майданчиках і стоянках,  що додається.

     2. Міністерству внутрішніх справ  забезпечити  функціонування спеціальних   майданчиків   і   стоянок   Державної  автомобільної інспекції  для  зберігання   тимчасово   затриманих   транспортних засобів.

     3. Рекомендувати  органам місцевого самоврядування виділити у межах  населених  пунктів  підрозділам   Державної   автомобільної інспекції земельні ділянки для створення спеціальних майданчиків і стоянок для зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів.

 

     Прем'єр-міністр України                           Ю.ТИМОШЕНКО

 

     Інд. 31

 

                                          ЗАТВЕРДЖЕНО

                             постановою Кабінету Міністрів України

                                  від 17 грудня 2008 р. N 1102

 

                             ПОРЯДОК

        тимчасового затримання та зберігання транспортних

          засобів на спеціальних майданчиках і стоянках

 

     1. Цей  Порядок  визначає  процедуру  тимчасового затримання, зберігання  транспортних  засобів  на  спеціальних  майданчиках  і стоянках та їх повернення.

     2. Тимчасове  затримання  транспортного  засобу уповноваженою особою  Державтоінспекції  проводиться  у  випадках,  передбачених статтею 265-2  Кодексу  України про адміністративні правопорушення ( 80732-10 ),  зокрема у  разі,  коли  неможливо  усунути  причину затримання на місці виявлення адміністративного правопорушення,  і передбачає примусове припинення використання такого  транспортного засобу шляхом його блокування за допомогою технічних  пристроїв або доставлення на спеціальний майданчик чи стоянку.

     3. Доставлення транспортного засобу на спеціальний  майданчик чи  стоянку  здійснюється  за  допомогою спеціальних автомобілів - евакуаторів (далі - евакуатор),  у тому  числі  тих,  що  належать підприємствам,    установам   та   організаціям,   які   провадять діяльність, пов'язану з транспортуванням транспортних засобів, і з якими   Державтоінспекцією   укладені   в   установленому  порядку договори.

     4. Для  доставлення  транспортного  засобу   на   спеціальний майданчик чи стоянку уповноважена особа Державтоінспекції викликає евакуатор через  чергового  по  підрозділу  Державтоінспекції  або інформаційно-диспетчерську службу.

     Після прибуття       евакуатора       уповноважена      особа Державтоінспекції робить у присутності двох свідків і  представника підприємства,  установи або організації,  яким належить евакуатор, запис у протоколі про адміністративне правопорушення про тимчасове затримання транспортного засобу із зазначенням:

     1) дати,  часу,  місця  порушення  і підстави для тимчасового затримання та  доставлення  транспортного  засобу  на   спеціальний майданчик чи стоянку;

     2) посади,  місця  роботи,  прізвища,  імені  та  по батькові особи,  яка приймає рішення про тимчасове затримання і доставлення транспортного засобу на спеціальний майданчик чи стоянку;

     3) типу,  марки,  державного реєстраційного номера,  переліку візуальних  недоліків  та  пошкоджень  транспортного  засобу,   що тимчасово затримується і доставляється на спеціальний майданчик чи стоянку;

     4) найменування,   місцезнаходження   та   номера    телефону підприємства,    установи   або   організації,   які   доставляють транспортний засіб на спеціальний майданчик чи стоянку, державного реєстраційного номера евакуатора;

     5) адреси місця зберігання транспортного засобу;

     6) посади,  прізвища, імені та по батькові особи, яка виконує роботи з доставлення транспортного засобу на спеціальний майданчик чи стоянку.

     До протоколу за можливості додаються фотографія транспортного засобу,  що підлягає тимчасовому затриманню,  і перелік речей, які перебувають в ньому.

     Протокол підписується   особою,   яка   приймає  рішення  про тимчасове затримання транспортного засобу,  та особою,  що виконує роботи з доставлення транспортного засобу на спеціальний майданчик чи стоянку.

     5. У разі коли доставити транспортний  засіб  на  спеціальний майданчик     чи    стоянку    неможливо,    уповноважена    особа Державтоінспекції проводить його затримання  шляхом  блокування  з дотриманням, умов безпеки дорожнього руху.

     6. У   разі   відсутності  водія,  транспортний  засіб  якого заблоковано, уповноважена особа Державтоінспекції залишає під його склоочисниками повідомлення про необхідність прибуття такого водія до територіального  підрозділу  Державтоінспекції  для  оформлення протоколу про адміністративне правопорушення.

     Форма повідомлення  про  тимчасове  затримання  транспортного засобу шляхом його блокування затверджується МВС.

     7. Розблокування    транспортного     засобу     здійснюється уповноваженими особами Державтоінспекції після складення протоколу про адміністративне правопорушення.

     8. Про місце зберігання тимчасово  затриманого  транспортного засобу уповноважена особа Державтоінспекції повідомляє водієві під час складання протоколу про адміністративне правопорушення,  а  за його   відсутності   -  черговій  частині  територіального  органу внутрішніх справ.

     9. У разі коли водій з'являється на  місці  правопорушення  в момент  виконання  робіт  із  завантаження  транспортного  засобу, уповноважена  особа  Державтоінспекції  не   проводить   тимчасове затримання   транспортного   засобу,   а   оформляє  протокол  про адміністративне правопорушення.  При цьому правопорушення  повинно бути усунуте протягом максимально короткого строку.

     У такому разі фактично виконані підприємством,  установою або організацією,   які    провадять    діяльність,    пов'язану    із транспортуванням транспортних засобів, роботи не оплачуються.

     10. Транспортний  засіб  може  бути  тимчасово  затриманий на строк до вирішення справи про адміністративне правопорушення,  але не більш як на три дні з дати такого затримання.

     Строк затримання  транспортного засобу обчислюється з моменту складення  протоколу  про  адміністративне  порушення,   а   строк зберігання   -  з  моменту  доставлення  транспортного  засобу  на спеціальний майданчик чи стоянку.

     11. Водій,  власник   (співвласник)   тимчасово   затриманого транспортного  засобу,  що перебуває на спеціальному майданчику чи стоянці,  має  право  доступу  до  нього  в   присутності   особи, відповідальної за зберігання такого транспортного засобу.

     12. Повернення  тимчасово  затриманого  транспортного засобу, який  зберігається  на   спеціальному   майданчику   чи   стоянці, здійснюється   за   письмовим   зверненням  його  водія,  власника (співвласника)  за  умови  оплати   ним   витрат,   пов'язаних   з транспортуванням  та  зберіганням такого транспортного засобу,  та пред'явлення   відповідного    протоколу    про    адміністративне правопорушення.

     13. За  транспортування  і зберігання транспортного засобу на спеціальному майданчику чи стоянці Державтоінспекції  справляється плата у встановленому порядку.

     14. На   спеціальному   майданчику   і   стоянці  ведеться  в установленому МВС  порядку  облік  прийняття  і  видачі  тимчасово затриманих транспортних засобів.

     15. Спори,   пов'язані  із  шкодою,  що  заподіяна  тимчасово затриманому транспортному засобу і майну,  яке перебуває в  ньому, під  час транспортування або зберігання на спеціальному майданчику чи стоянці, розв'язуються в установленому законодавством порядку.

админ


Комментарии



Добавить Комментарий

Введите сумму чисел

Правый баннерhttp://posovesti.com.ua/NewsList.aspx